Wycieczka „Poznaj Polskę”

Warszawę da się lubić....

Uczniowie trzech klas z ulicy Kościelnej mieli okazję przez trzy dni zwiedzać Warszawę.

Do stolicy polecieliśmy samolotem z wieloma przygodami (z odwołanym lotem włącznie). Dzięki temu zwiedziliśmy Stary Rynek we Wrocławiu, weszliśmy na Most pokutnic. Późnym wieczorem wylądowaliśmy bezpiecznie w Warszawie, aby następnego dnia z samego rana odwiedzić Sejm Rzeczpospolitej Polskiej. Następnie przeszliśmy ulicami Warszawy do Zamku Królewskiego w Warszawie. Tam z przewodnikiem poznawaliśmy kolejne sale, w których działy się rzeczy ważne dla naszej historii…. Dalej udaliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie podążaliśmy śladami podziemnego państwa polskiego. Mieliśmy również możliwość wjechania na 30 piętro Pałacu Kultury i Nauki. Dzień zakończyliśmy obserwując zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza i spacerując po Ogrodzie Saskim. W czasie naszej wizyty w Warszawie nie mogło zabraknąć spotkania z warszawską Syrenką i spaceru bulwarami wiślanymi.

W trzecim dniu świetnie bawiliśmy się w Centrum Nauki Kopernik.

W piątkowy wieczór zmęczeni, ale zadowoleni i bogatsi o nowe doświadczenia wróciliśmy pociągiem do Mosiny.

Wszyscy zgodnie stwierdzili, że do Warszawy jeszcze wrócą...